Törstar.

Törstig som en get.
Kan en dricka öl på en tisdag?

Kommentarer
Postat av: johannes

jag satte mig precis med filosofin och läste igenom utdraget ur "Världen som vilja och föreställning". schopenhauer, vilken människa. allt det som jag har gått och tyckt i många år har schopenhauer skrivit för 200 år sedan.



det var, utan att överdriva, en fin upplevelse jag hade tillsammans med arthur.

2009-05-12 @ 21:10:15
Postat av: johannes

i dagens, som brukligt, eminenta tranås tidning finns det en liten liten notis om en potentiell hinderbana på bredstorp som tranås aif vill anlägga. därför har de frågat kultur- och fritidsnämnen (för det är ju så jävla kulturellt med en hinderbana) om lov och vet du vad de svarade? "det finns inga hinder för hinderbanan". DET är humor.

2009-05-13 @ 16:40:06
Postat av: Emilia

Jo, öl är ju en förnämlig dryck som nytjas alltför sällan egentligen. Kör hårt säger jag, och vill du ha sällskap i drickandet så brukar torg och parkområden vara populära för detta ändamål.

2009-05-13 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0