Bloggpaus.

Nu tar jag en paus från internetskämtandet här. Behöver göra något annat för ett tag. Koncentrera mig på att vara en lite snällare människa kanske, för det är ju minsann inte så enkelt. Så vitt skilda människor som Moses och Stefan Einhorn har ju båda känt sig tvugna att skriva spaltmeter efter spaltmeter om hur man ska bete sig för att vara just snäll. Då kan det ju inte vara enkelt; om man behöver tjocka instruktionsböcker för att klara av det.
I Moses fall handlar instruktionerna visserligen oftast om hur man bäst har ihjäl sina söner om de har varit olydiga. Om de t.ex. har festat för mycket rekomenderas stening. Att stena människor är liksom själva defintitonen av snällhet enligt Moses. Tror jag.

Nåväl. Om man av någon anledning vill kontakta mig kan man skriva ett mail till [email protected]. Förslagsvis skriver man saker som "åh, jag vill gifta mig med din blogg" eller "åh, jag vill gifta mig med dig". Om man hellre vill skriva att "jag vill stena dig till döds" får man göra det också förstås. Men då får man å andra sidan inga julklappar nästa jul. Allt enligt sann liberal anda.

För att vara snäll mot Lars Winnerbäck ska jag avslutningsvis skriva vad ni kan göra istället för att läsa min blogg. För jag vet att han nu sitter framför sin macintosh-skärm och tänker "ah, vad ska jag nu göra ända fram till maj?". Då är mitt förslag att ni kan titta på den här bilden.

När det väl har blivit maj och ni har tittat lite för många gånger på den där bilden, kan ni väl komma tillbaka hit? För det gör nog jag framåt sommaren. Tack för att ni läser och kommenterar. Som det heter.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kasta inte bäver i trähus.

2010-02-23 @ 17:35:59
Postat av: Gabriel

Fan.

2010-02-25 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0