Effektiv googlare.

Jag har, av någon outgrundlig anledning, fastnat för de tre små orden "vm i ineffektivitet". Inte så mycket för att det rör mig - självklart inte - som för att det låter som en dålig sketch av Galenskaparna/After Shave. Eventuellt skulle det även kunna vara ett youtube-klipp med Robert Gustavsson från mitten av nittiotalet. Troligtvis är det inget utav det eftersom jag kom på orden själv. Ordpåhittare som jag är.

Om jag nu istället varit hockeykille, som kanske gillade att pika sportresultat med meningar som "hur gick det för hv igår, då?", hade jag kunnat säga att om en googlar på just "ineffektivitet" kommer en bild på valfri spelare i Björklöven upp. Nu tycker jag ju emellertid inte att det finns någon mening i att nämna det här. Det är vare sig roligt eller intressant. Desto roligare är däremot att om en googlar på "ondska" så dyker Hasse Aro upp. Det är han och Adolf Hitler.
Måste kännas trist för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0