Om Etc.

För ett tag sedan skrev jag att det är konstigt att miljöpartiet skickar ut så oerhört mycket information med vanlig post. Miljöpartiet bör ju rimligtvis vänta ut i det sista innan de använder analog informationsspridning. Såvida de inte tror att just postbilar inte släpper ut några avgaser alltså.
Miljöpartiet är emellertid inte ensamma om denna omvända logik. Den annars så miljömedvetna tidningen Etc följer uppenbarligen samma mönster. I min brevlåda idag låg det inte mindre än fyra ex av Etc Göteborg, två ex av Etc.nu och ett ex av Dagens Etc.

Det är inget konstigt förstås.

Kommentarer
Postat av: The Meg Show

Jag tycker inte att du ska ringa in och klaga.

Jag tycker att du ska skicka 4 klagobrev på blekt papper med expresstämpel.



Och så heter det avocador i pluaral också tror jag bestämt, eller advokador om man så vill. Jag är inte dryg eller så... :P

2010-02-04 @ 00:22:54
URL: http://magdalenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0