Ett ord om dagen.

Under tiden som man väntar på att något roligt ska skrivas här, kan man kika på när jag bygger en ordlista istället. Det gör man genom att klicka här eller genom att skriva Skonaord.blogspot.com i adressfältet.

Eftersom jag lider av ett slags postironiskt studiekomplex låtsas jag att det handlar om ett seriöst projekt i typ litterär gestaltning eller kreativ kommunikation. Eller vad det nu kan heta. Oss emellan vill jag mest få tillfälle att skriva ordet fallfrukt så många gånger som möjligt.

Kommentarer
Postat av: amanda.

hurra!

2010-03-11 @ 19:51:13
URL: http://amandabeatrice.blogg.se/
Postat av: Josefiejn

Kan du inte börja blogga igen? Jag älskar att läsa vad du skriver, nu äter jag 8 ballerinakex.

2010-04-11 @ 01:47:02
Postat av: Gabriel

Bra skit, Emil! När kommer du och hälsar på mig i Norge?

2010-04-13 @ 18:52:13
Postat av: emil

jag älskar dig, josefån. så det går på ett ut.



och till norge ska jag komma så fort jag har fått ordning på mitt liv. under tiden räcker det med att hänga i vårbacka. sen kan jag åka till amanda också, det är påvägen till dig, gabriel. förstår du. på riktigt kommer jag inte att klara mig här nu när jonas också flyttar. saknar dig. har inga snusdosor att jonglera med.



i maj vill jag komma. får jag det?

2010-04-14 @ 21:36:03
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men nu äre juni snart, skaru inte återuppta bloggandet typ nu?

2010-05-24 @ 21:19:36
Postat av: Denise

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 20:56:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0