Rättelse.

Jag har fått uppgifter om att Maria H inte heter Maria H utan Maia H (här skulle kunna följa ett skämt kring om det var hon som låg bakom den där jobbiga discoplågan som kom i början av 2000-talet, men jag hoppar det).
I alla fall: jag googlade ju hennes namn och fick då inte någon tillrättavisning i stil med "menade du maia hirasawa". Det måste väl kännas bittert ändå? Hur en blir bemött av google brukar ju nämligen vara ungefär samma som hur människor uppfattar en. Exempelvis: när en googlade "töntmusik" för något år sedan fick en upp texten "menade du syntmusik" (obs: sant). Ni är med mig här.

Nu har jag glömt bort vad jag skulle komma fram till. Dumt. Men jag byter spår lite inom samma ämne och berättar en annan grej. Det är okej va?
För ett tag sedan skrev jag om ett roligt namn som jag slumpmässigt stötte på. Läs här också och skatta åt sambandet (mitt nya favoritord och i övrigt go musik).
Det är ju bittert att en aldrig kan gömma sig på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0